Στα Ελληνικά η λέξη ενσυναίσθηση δεν χρησιμοποιείται συχνά. Δεν την ξέρουμε, δεν μας είναι οικεία. Αυτό το 3λεπτο βίντεο θα μας ξεκαθαρίσει ποια είναι η διαφορά ανάμεσα στο να «νοιώσουμε συμπάθεια» για τους διπλανούς μας, φίλους, συγγενείς, έρωτες, παιδιά, γονείς, γειτόνους ή περαστικές απ’ τη ζωή μας γνωριμίες – και στην δύναμη της ενσυναίσθησης. Πηγή: www.toportal.gr

Δείτε το παρακάτω video

Σχετικά Βίντεο

"Οι ενήλικες Αυτιστικοί μπορούν να εξηγήσουν τον αυτισμό, τις αυτιστικές συμπεριφορές, τις δυσκολίες αλλά και τις ικανότητες που περιλαμβάνονται στο προφίλ ενός αυτιστικού παιδιού, εφήβου, νέου και ενήλικα. Από το στόμα των ενηλίκων αυτιστικών θα κατανοήσετε και γνωρίσετε σωστά τον αυτισμό."

Δείτε το παρακάτω video

 

Σχετικά Βίντεο

1. Είναι το παιδί μου έτοιμο να πάει στην Α’ Δημοτικού;

Το μοναδικό κριτήριο για την εγγραφή του παιδιού στην Α’Δημοτικού είναι η χρονολογική του ηλικία. Σήμερα οι ειδικοί γνωρίζουν ότι κάθε παιδί έχει δικό του ρυθμό ανάπτυξης και αφομοίωσης. Επομένως, η συμπλήρωση της χρονολογικής ηλικίας δεν αποτελεί εγγύηση για την ομαλή και επιτυχή έναρξη της Α’ Δημοτικού.

Παρακάτω αναφέρονται κάποιες οδηγίες προς τους γονείς ώστε η καθημερινή επαφή με τα παιδιά να προάγει τον λόγο και την σκέψη:

Ο ρόλος του ειδικού παιδαγωγού αφορά τη διάγνωση, την αξιολόγηση και τη θεραπευτική/εκπαιδευτική παρέμβαση σε παιδιά προσχολικής, σχολικής και εφηβικής ηλικίας με δυσκολίες. Συγκεκριμένα, τα προγράμματα ειδικής αγωγής αφορούν παιδιά και εφήβους που παρουσιάζουν:

Η εργοθεραπεία είναι ένα επάγγελμα υγείας που έχει ως επίκεντρο τον άνθρωπο. Βασικός στόχος της εργοθεραπείας είναι η ώθηση των ανθρώπων στην συμμετοχή τους σε καθημερινές δραστηριότητες. Για να επιτευχθεί ο στόχος αυτός ενισχύονται διάφοροι τομείς των ανθρωπίνων δεξιοτήτων.

1. Σε ποια ηλικία πρέπει να αναζητήσω βοήθεια για το παιδί μου;

Οι λογοθεραπευτές ασχολούνται με παιδιά από την βρεφική τους ηλικία μέχρι και την ενηλικίωσή τους. Αν πιστεύετε/θεωρείτε ότι το παιδί σας έχει δυσκολία στον λόγο/επικοινωνία τότε είναι καλό να απευθυνθείτε άμεσα σε έναν λογοθεραπευτή για μία αξιολόγηση ή/και συμβουλευτική. Ο ειδικός θα σας κατευθύνει ανάλογα και θα προτείνει αν είναι απαραίτητη η ένταξη του παιδιού σε λογοθεραπευτικό πρόγραμμα.

Σκεφτείτε πόσα πολλά πράγματα κάνουμε μόνοι μας κάθε μέρα, όπως το να σηκωθούμε από το κρεβάτι, να πλυθούμε, να ετοιμάσουμε ένα πρόχειρο γεύμα, να μετακινηθούμε από και προς την εργασία μας ή την αγορά, να συναντήσουμε φίλους, να διαβάσουμε ένα βιβλίο αλλά και να φροντίσουμε τα παιδιά μας, τους γονείς μας ή το σπίτι μας. Κάθε ένα από αυτά που κάνουμε στην καθημερινότητά μας ονομάζεται έργο.

Σελίδα 3 από 4